Za nami zebranie programowe KOD-u, które odbyło się w miniony weekend. Czeka nas teraz Walny Zjazd Delegatów, na którym wybierzemy władze stowarzyszenia na pełną, statutową kadencję. To dobra chwila na podsumowanie działalności Regionu Łódzkiego w czasie kampanii wyborczej. I nie tylko.
Wszystkim, którzy bezpośrednio lub pośrednio zaangażowali się w organizację poszczególnych wydarzeń, uczestniczyli w wyborach jako mężowie zaufania i obserwatorzy, oraz zechcieli wspomóc nas finansowo wpłacając pieniądze bezpośrednio na nasze konto i podczas internetowych zrzutek (uzbierana kwota to 1981 zł – 41 osób dokonało wpłat), najserdeczniej dziękujemy.
Bez Was, wymienione poniżej akcje, eventy i wszystkie nasze przedsięwzięcia nie mogłyby zostać zrealizowane.
Przed nami kolejne lata działalności. Musimy określić jej formy i cele. Wprowadzić niezbędne zmiany. Stworzyć także nowe formuły aktywności.
Dziękujemy za wszystko, co zrobiliście dotychczas i zapraszamy Was do wspólnego, kreatywnego działania w przyszłości.
Oto podsumowanie naszej aktywności jako stowarzyszenia w minionym, gorącym politycznie czasie:
Materiały drukowane:
- Bannery „Polacy to fajni ludzie” 1 x 2m (220 szt)
- Niezbędnik Wyborcy + errata (z nową datą wyborów)
- Ulotki A4 „Dojna zmiana” – 4 wersje
- Ulotka „harmonijka” z memami o Dudzie + wersja video
- Ulotka A5 „Nie zagłosuję na Dudę, bo…”
- Ulotka A6 „Drogo?”
- Plakaty „Czy wiesz, że…”
- Balony – 5 kolorów po 300 szt
- Wlepki
- Banner „Polacy to fajni ludzie” ciągnięty na przyczepce
Spoty:
- „Przesuńmy wybory” dla Wygramy Wybory i KOD (3 wersje)
- „Nie wyborom 10 maja”
(wykorzystanie: telebim Pabianice i inne miasta w Polsce)
- „Polacy to fajni ludzie” 2 wersje językowe
(wykorzystanie: telebim Pabianice facebook, Youtube) - „Nie zagłosuję na Dudę bo…”
(wykorzystanie: Telebim Pabianice, Łodź, inne miasta w Polsce, facebook, Youtube) - Spot „Jesteśmy z Wami” – wypowiedzi osób z zagranicy wspierający nasze dzialania
(wykorzystanie: facebook, Youtube) - Spot „Nie musi tak być, idź na wybory”, czarno-biały
(wykorzystanie: facebook, Youtube – ponad milion wyświetleń)
+ Grafiki do internetu (bojkotujące wybory 10 V oraz pro frekwencyjne)
Obserwacja wyborów:
- sympatycy i KOD-erzy zasilili komisje w liczbie ok. 60 osób
- wielu mężów zaufania
- ok. 25 obserwatorów w I turze i ok. 80 obserwatorów w II turze
- ok. 57 komisji obserwowanych w I turze ok. 150 komisji obserwowanych w II turze
- dział prawny, powołany w regionie, prowadził dyżur telefoniczny dla obserwatorów, członków komisji i mężów zaufania z całego kraju
Działania inne:
- Zorganizowanie spotkania organizacyjnego (Kod + reprezentanci komitetów wyborczych oraz władz lokalnych)
- punkty zbierania podpisów pod listą R. Trzaskowskiego
- kartoniady TRZASKOWSKI na wiaduktach
- wyjazdy do różnych miejscowości z materiałami profrekwencyjnymi
- rozkolportowanie 10 tyś specjalnej edycji GW
- publikacje na www i fanpage:
– cykl „Z frontu kampanii”
– cykl „Codziennik z czasów zarazy„