Za nami zebranie programowe KOD-u, które odbyło się w miniony weekend. Czeka nas teraz Walny Zjazd Delegatów, na którym wybierzemy władze stowarzyszenia na pełną, statutową kadencję. To dobra chwila na podsumowanie działalności Regionu Łódzkiego w czasie kampanii wyborczej. I nie tylko.

Wszystkim, którzy bezpośrednio lub pośrednio zaangażowali się w organizację poszczególnych wydarzeń, uczestniczyli w wyborach jako mężowie zaufania i obserwatorzy, oraz zechcieli wspomóc nas finansowo wpłacając pieniądze bezpośrednio na nasze konto i podczas internetowych zrzutek (uzbierana kwota to 1981 zł – 41 osób dokonało wpłat), najserdeczniej dziękujemy.

Bez Was, wymienione poniżej akcje, eventy i wszystkie nasze przedsięwzięcia nie mogłyby zostać zrealizowane.

Przed nami kolejne lata działalności. Musimy określić jej formy i cele. Wprowadzić niezbędne zmiany. Stworzyć także nowe formuły aktywności.
Dziękujemy za wszystko, co zrobiliście dotychczas i zapraszamy Was do wspólnego, kreatywnego działania w przyszłości.

Oto podsumowanie naszej aktywności jako stowarzyszenia w minionym, gorącym politycznie czasie:

Materiały drukowane:

 

  1. Bannery „Polacy to fajni ludzie” 1 x 2m (220 szt)
  2. Niezbędnik Wyborcy + errata (z nową datą wyborów)
  3. Ulotki A4 „Dojna zmiana” – 4 wersje
  4. Ulotka „harmonijka” z memami o Dudzie + wersja video
  5. Ulotka A5 „Nie zagłosuję na Dudę, bo…”
  6. Ulotka A6 „Drogo?”
  7. Plakaty „Czy wiesz, że…”
  8. Balony – 5 kolorów po 300 szt
  9. Wlepki
  10. Banner „Polacy to fajni ludzie” ciągnięty na przyczepce

Spoty:

 

  • „Przesuńmy wybory” dla Wygramy Wybory i KOD (3 wersje)
  • „Nie wyborom 10 maja”
    (wykorzystanie: telebim Pabianice i inne miasta w Polsce)
  • „Polacy to fajni ludzie” 2 wersje językowe
    (wykorzystanie: telebim Pabianice facebook, Youtube)
  • „Nie zagłosuję na Dudę bo…”
    (wykorzystanie: Telebim Pabianice, Łodź, inne miasta w Polsce, facebook, Youtube)
  • Spot „Jesteśmy z Wami” – wypowiedzi osób z zagranicy wspierający nasze dzialania
    (wykorzystanie: facebook, Youtube)
  • Spot „Nie musi tak być, idź na wybory”, czarno-biały
    (wykorzystanie: facebook, Youtube – ponad milion wyświetleń)





+ Grafiki do internetu (bojkotujące wybory 10 V oraz pro frekwencyjne)

 

 Obserwacja wyborów:

 

  • sympatycy i KOD-erzy zasilili komisje w liczbie ok. 60 osób
  • wielu mężów zaufania
  • ok. 25 obserwatorów w I turze i ok. 80 obserwatorów w II turze
  • ok. 57 komisji obserwowanych w I turze ok. 150 komisji obserwowanych w II turze
  • dział prawny, powołany w regionie, prowadził dyżur telefoniczny dla obserwatorów, członków komisji i mężów zaufania z całego kraju

 Działania inne:

 

  • Zorganizowanie spotkania organizacyjnego (Kod + reprezentanci komitetów wyborczych oraz władz lokalnych)
  • punkty zbierania podpisów pod listą R. Trzaskowskiego
  • kartoniady TRZASKOWSKI na wiaduktach
  • wyjazdy do różnych miejscowości z materiałami profrekwencyjnymi
  • rozkolportowanie 10 tyś specjalnej edycji GW
  • publikacje na www i fanpage:
    – cykl „Z frontu kampanii
    – cykl „Codziennik z czasów zarazy